شهریار کوچولو

گاهی وقتا خیلی زود دیر می شه ! برای همینه که دیر می فهمی خیلی زود دیر شده !

شهریار کوچولو

گاهی وقتا خیلی زود دیر می شه ! برای همینه که دیر می فهمی خیلی زود دیر شده !

میام. بی تابی نکن

                 

نظرات 4 + ارسال نظر
... چهارشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:50 ب.ظ http://www.bisarotah.blogfa.com

من خیلی بی تاب بودم ؛ شبا خواب نداشتم!!
(در ضمن به کلبه کوچک من هم سری بزن!!!D:)

. چهارشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:55 ب.ظ http://felbedahe.blogsky.com

سلام
مطلب جالبیه!

شباهنگ چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:40 ب.ظ

۱۰ مرداد سال ۸۵
همه چی ویرانه

۱۰ مرداد سال ۸۵
همه چی ویرانه !!!!!!؟؟؟؟؟؟
با تمام وجود آرزو میکنم که سال را اشتباه نوشته باشی.
زیرا تو خود نیک می دانی قیاس دو سال دور از انصاف است .
وای بر تو که این چنین کودکانه و بی احتیاط نگارش میکنی !
خواه درست و خواه نادرست !
چگونه است که خود را از دیار عارف مسلکان میخوانی در حالی که سکوت را نمیشناسی ؟
.......
چنین کن چون من نیز مدتها است ای چنین کرده ام .

سارا چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:38 ق.ظ

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد