شهریار کوچولو

گاهی وقتا خیلی زود دیر می شه ! برای همینه که دیر می فهمی خیلی زود دیر شده !

شهریار کوچولو

گاهی وقتا خیلی زود دیر می شه ! برای همینه که دیر می فهمی خیلی زود دیر شده !

همان هست،کــــه هست!

ســــاده ام!

ســـــاده تر از آنچـــــه احســـــاسم می کنی!


تنهـــــــایم!

تنهـــــــا تـــــر از آنچــــــه نگــــــاهم می کنی!


غمـــــــی نیست!

هــــــر چــــــه هست،شــــــادی است


ویــرانه ای نیست!

هــــــر چــــــه هست،آبـــــــادی است

نظرات 6 + ارسال نظر
۳۰۱۰۴۰ پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:16 ق.ظ http://301040.blogsky.com

pas "sade" o "tanha" o "shad' o "abaad" hasti
:)

یاسمنگولا سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ق.ظ

دروووووووووووود بر شهریار کوچولو ی بزرگ شده
راستش خودمم دلم واسه اون یاسمنگولا تنگ شده، میبینی چه زود دچار بزرگ شدگی شدم؟
همیشه سهریار کوچولوی من بمون
اگه تو هم بزرگ بشی ، دیگه به کی بگم شهریار کوچولو؟ دیگه به نظرات پر از محبت و سادگی و صداقت کودکانه ی کی دلخوش کنم؟
کی دیگه یادم کنه و هیچ وقت فراموشم نکنه؟

یاسمنگولا سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ق.ظ

چرا نظراتت فیلتر نداره؟
من یه عالمه حرف دیگه داشتم:(

یاسمنگولا سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ق.ظ

بیا و از نو بساز، تازه کن اینجا رو، شاد بنویس
تو تازه شی منم وبلاگ و تازه میکنم
قول میدم
نظرت چیه؟ معامله خوبیه ها! قبول؟ دلت میاد به من بگی نه؟ چطور دلت میاد؟

یاسمنگولا پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 ب.ظ

دروووووووووووود
از نظر پر از محبتت ممنونم، سرشار از انسانیت
راستش گاهی سکوت، بهتر از سخن گفتنه. همه ی اون حرفها رو سکوت میکنم
گفته بودی قول ؟ روزگار غریبی است نازنین !
بازم سر بزن
بدروووووووووووووود
هر جا هستی دلت شاد و لبت خندون

Athena چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:23 ب.ظ http://athenam.blogfa.com

In ke Khube... ama yekam avalash bade... dorost mishe... hale hameye maha haminjouriye... rasti shahriyar kiye? kudak daroon?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد