شهریار کوچولو

گاهی وقتا خیلی زود دیر می شه ! برای همینه که دیر می فهمی خیلی زود دیر شده !

شهریار کوچولو

گاهی وقتا خیلی زود دیر می شه ! برای همینه که دیر می فهمی خیلی زود دیر شده !

! New Year

 

سال  نو !

 

سال پیش سفره ی هفت سین ،سبزه ی عید،تنگ ماهی ،مادر... پدر...!

لحظه ی تحویل سال با عشق خود ،عشوه وتنازی هایی دگر

سال پیش بلبل ،ترانه ، یاسمن

شورو امیدو شرر در جان من

سال پیش عیدی بابا ،جلد قرآنی و چند دست دعا

خواهش خوشبختی و بخشش ز هم ، به در گاه خدا .....

.......

 

سال پیش بر کاممان تا این که یک سالی گذشت

ناگهان بر ما و من نتوان بگویم گه چرا این گونه گشت

باد سردی ،ابر چرکین ،طوفان از نا کجا آبادی ،هایی رسید

زندگی ، شادی ،امید را در وصف لحظه،از هم درید.

........

سال نو بابا نبود، مادر گریست

نان و آب و سفره ی هفت سین هم دگر رنگی نداشت

 

سال پیش با رفتنش بابا اسیر خاک شد !

 

آب خشکید ،نان سوخت ، شادی پرید

عشق عاشق هم اسیر مردم ناپاک شد

 

سال نو بر ما دگر رنگی ز خوشبختی نداشت !!!

سال نو بر ما دگر طعمی ز بی دردی نداشت !!!

 

هر چه شد ،یا هر چه بود، سالی که رفت برمن به سان خواب بود.

 

یا که نه ! بی گمان  در سال نو دیگر خدایی هم نبود !

نظرات 40 + ارسال نظر
یاسمنگولا چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:58 ق.ظ

درررررووووووووووووووووووووووووووووووووود نازنینم
چطوری بلا؟
میبینم که بالاخره آپ کردی عزیزم
بابا تو مثل همیشه محشری
آره حق با تو هست
قشنگیهای بهار مال همون دو هفته ی آخر ساله
می خوای یه فتوی بدم ماهی یه بار چهارشنبه سوری بگیریم و بریم خرید سال نو؟
مرسی که نگران پیشی منی
اما مگه نمی دونی؟ پیشی من دندوناش خیلی تیزه
بهتر بود میگفتی مواظب باشم پر خوری نکنه.... :دی
بلا از کی یاد گرفتی تهدید کنی؟ تو که اینطوری نبودی !
سعی میکنم توی آپ بعدی انرژی بیش از اندازه ی یه یاسمنگولایی اصیل رو به نمایش بزارم ... اونم فقط به خاطر تو ...آخه راستش از تهدیدت ترسیدم :دی
یه چیزی رو می دونستی؟ تو خیلی شیطونی خودت خبر نداری
بوس
خداحافظی

[ بدون نام ] چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:37 ب.ظ

این یکی کامنته ماله منه کسی بهش دس چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:11 ب.ظ

این روزها نی بر لب کسی است که نفس کشیدن نمی داند.....ما هم نمی رقصیم!!!
این روزها بهار ما بهاری ست که در آن کبوتر خواب ماهی شدن می بیند.....ما هم دل نمی بندیم!!!
این روزها ورد همه اینست" پاییز بهاری ست که عاشق شده است"..... ما هم جشن بهارمان را پاییز می گیریم!!!
.
.
.

این روزها دگر بابا هم نمی آید؛
دگر بارانی نمی بارد؛
دگر بابا با اسب نمی آید؛د
دگر بابا نان ندارد؛
دگر بابا هیج ندارد؛
هیچ نمی آید؛
هیچ چ چ چ چ چ چ چ چ چ

بخلوز چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:50 ب.ظ http://behroozbahrami.blogfa.com

بنویس.
از سرخط

هدی یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:51 ب.ظ http://WWW.hoda210.blogsky .com

با سلام
فکر می کنم منظور منو درست متوجه نشدین.آب اگه ثابت یک جا بمونه می گنده آدم هم همینطوره.باید تغییر کنه و....
نظرت در مورد تبادل لینک چیه؟/////////////

نه بسته ام به کس دل،
نه بسته کس به من دل،
چو تخته پاره بر موج،
رها رها رها من.
ز من هر آنکه او دور،
چو دل به سینه نزدیک،
به من هر آنکه نزدیک،
از او جدا جدا من
نه چشم دل به سوئی،
نه باده در سبوئی،
که تر کنم گلوئی،
به یاد آشنا من.
ستاره ها نهفتم،
در آسمان ابری،
دلم گرفته ای دوست،
هوای گریه با من.
نه بسته ام به کس دل،
نه بسته کس به من دل،
چو تخته پاره بر موج
رها رها رها من.
ز من هر آنکه او دور،
چو دل به سینه نزدیک،
به من هر آنکه نزدیک،
از او جدا جدا من

.•* (¤¯`°•. دختر برفی .•°`¯¤) *•. دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:42 ق.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

♥ سلاااااااااامممم ♥

خوبی؟!!!‌ تولدمه هااااااااااااااااااااااااااااا ♥

بیا جشن تولدم :) خییییییییییلی منتظرتممممممم

باشو بیا.. یه تولد خیلی ساده گرفتم ♥



.*.* .* .* .* .* .() ().() () () ()().* .* .*.*.*.* .* .*.
.* .* .* .*.* .* .||| || ||| || ||| || .* .* .*.*.*.* .
.* .* .* .* . *@@@@@@@@@@@ .* .*.*.* .* .*
.* .* .* .* .*@////////////////////////@ .* .* .*.*.* .*.
.* .* .* . *@@@@@@@@@@@@@.* .*.*.* .* .*
.* .* .* .* @///////////////////////////@ .* .*.*.* .*.
.* .* .* @@@@@@@@@@@@@@@@.* .*.*.* .
.* .* .* @////////////////////////////////@.*.*.* .* .*
.* .* .* @@@@@@@@@@@@@@@@*.* .*.*.*.



♥ ♥ پاشو بیا دیگه!!!‌ تو که هنوز اینجایییی ♥ ♥ قربونتت!

♥روزات برفی شهریار کوچولوی گلم♥

.•* (¤¯`°•. دختر برفی .•°`¯¤) *•. سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ق.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سلااااااممم
الهی فدات !
چه باحال نوشتی هااا جات خالی کلی خندیدم !!!‌:))))

هشتا؟!‌ :)‌
اینم ایمیلم ..
منتظرتممممممممم

روزات برفی شهریار کوچولو

نیلوفر پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:46 ب.ظ

ممنون :)

هدا دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:06 ب.ظ

شهریار کوچولوی ما چطوره؟!!!!
جیگرتو عشقهههههه

روزات برفی گلممم

هدا پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:44 ب.ظ

منتظرتممم هااا ..
کجااااااااااااااییی؟!!! :-اس

روزات برفی

وحیده دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:26 ق.ظ http://boyandgirl

aval salam khoobi? mamnoon ke be weblog sar zadi matne jalebi bood ama ghade tamoome donya delam gereft movafagh bashi

لولو چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:18 ب.ظ http://lool00.blogsky.com

سلام سینا جان
خوبی؟
چه خبر؟
چرا اینقدر بد از سال نو گفتی دلمرده شدم

لولو چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:22 ب.ظ http://lool00.blogsky.com

وااااایی مرسیییییی

مرسی برای تبریکاتت

(این قضیه ی نامرده چی بود ؟؟(نیدونه))

و تشکر فراوان برای نکته ای که راجع به درس خوندن دادی (منطق و الگوریتم )

لبه تو هم خندون باشه عزیز

دختر برفی چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:24 ب.ظ

چطوری؟!!!!!!
خوفی؟! :X
/////////////////
روزات برفی گلمممم

هدی جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:02 ق.ظ

هیچ میدانی ؟ زندگی ساعت تفریحی نیست که فقط با بازی ، یا با خوردن آجیل و خوراک بگذرانیم آن را، هیچ می دانی آیا ساعت بعد چه درسی داریم ؟ زنگ اول دینی ، آخرین زنگ حساب « زنده یاد سلمان هراتی »

هدی جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:41 ق.ظ http://www.hoda210.blogsky.com

از برنارد شاو پرسیدند از کی احساس کردی پیر شدی؟ گفت از وقتی که به یک خانم چشمک زدم بعد آن خانم از من پرسید آشغالی رفته تو چشمتون؟

لولو جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:53 ب.ظ http://lool00.blogsky.com

بابا ابهت و مردونگیه اسم !!!!!!
من سینا صدات میزنم چون قشنگ تره

سلام
هاااااااااااا یادم اومد
خب شهریار بیخودی گیر داده بودی دیگه هههههههه

(آخ اگه بدونی چقده دلم برای دکترم تنگ شده )

بعدشم

خیلی خوچحالم ازینکه دوستی مثل تو دارم که میتونه
تودرسم کمکم کنه

دیگهههههه آهان
هر جور راحتی نظر بذار من اصلا ناراحت نمی شم

پاینده باشی پسررر

لولو سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:38 ب.ظ http://lool00.blogsky.com

چرا تعجب می کنی و خشم گین می شی؟

بعدشم شما صیغه می کنید ما
۲ دقه رارو تا خونه اتو می زنیم (اونم یه بار بعده عمری)اینم تلافیش

بعدشم از نظره آب میوه و اینا بچه که نیستیم که ما انتخاب می کنیم که از کجا آبمیوه وبستنی بخریم .

**
ای وای چرا اااااااااااااااا چه قد ناراحت شدم برای دانشگاهت بمیرم من چه قده حرص خوردی ؟نه؟

اسمم همون لولو بگی بهتره

یاسی در فراق پیشی گولو یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:17 ق.ظ

درووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود
آپ نکرده ... دستور آپ نتواند
بر وزن حدیث معروف ( رطب خورده منع رطب نتواند ) گفتم
در حال حاضر هیچی خوب نیستم از همش
پیدام هم کم شده (همون کم پیدا یی که گفتی)
تریبون یاسمنگول آباد همش مال خودت ... شما جون بخواه
(کیه که بده ) .... شوخی زدم ناراحن نشو که به دل میگیرم
آره بابا ... شیطنت خونمون تو وبلاگ کم شده می دونی باسه چیه؟
باس خاطره اینه که جای دیگه خالیش می کنیم
الان داری تو دلت میگی نامرد تک خور
نه بابا خودمون که نمی خوایم یه خای دیگه خالیش کنیم منتها ازمون می کشن ... جاش هم که تابلو هستش دیگه در جوار پیشی از خدا بی خبرمون که گلا رو نخوره
دست شما مرسی که همش نگران مایی اما بیشتر نگران شمام ... مگه تو سیاره شما هم باید برین سربازی؟
الان فتوی می دم سرشون رو تو دانشگاه خراب کنن ...نه یعنی دانشگاه رو رو سرشون خراب کنن
چه معنی می ده بچه خط کشی شده ی مردم و ترم آخری آواره کنن ... ( حیف که من بچه مودبی تربیت شدم و الا )
بابا شیطون بلا تو که اینقدر ذوق شیطنت آمیز داری یه آپ جدید برو بالا که وبلاگت از این حال و هوای دپرس انگیز ناکی در آد خوب
حالا پیش خودمون باشه ...آخه این چه کاری بود کردی گم؟ بهتر نبود از راه قانونی وارد می شدی و فرار نمی کردی
( دارم ادای ریش سفیدا رو در میارم بر حسب وظیفه شرعی )
بابت پیشنهاد استخر ممنون ولی گفتم که شیرازم که بود همش آب شور می خورد ( اصلا تو ذاتشه )
تو هم مراقب خودت باش پسرم
سلام حور و پریای سیاره رو هم برسون

لولو شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:09 ب.ظ http://lool00.blogsky.com

چقده خوب نصیحت می کنی

چشم دستورات شما رو عملی می کنم

پسر تونمی خوای دستی به سرو روی وبلاگت بکشی ؟؟؟

بابا به رو ز شو دیگه

لب تو هم خندون

دل تو هم شاد

.•* (¤`°•.★دختر برفی★.•°`¤)*•. چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:01 ق.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤ (¯`•.•´¯) (¯`•.•´¯)
*`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´
¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤ ! •.¸¸.•´¯`•.¸¸.☆♡

★سهلامم دوس جون گلمم ★

★خوفی؟!! ★

★بدو بدو که دعوت شده کلبه دخمل برفی :) ★

¸.-´¸.-♥´¨) ¸.-♥¨)
(¸.-´ (¸.-` ♥♥´¨) ♥.-´¯`-.- ♥☆(◕‿◕)♡☆•.¸¸.•´¯`•.¸¸.✿
*`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´ ♡ ♡



   
ღ☆☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ♥*•من منتظرتمااااااااااا ♥*•.ღ☆ஜ♥*•.ღ☆ஜ



--- oo---@@@@@@:-----------@@@@@@!
-------o@@@@!!!!!;;;@-------@..……….....::;!@
------'O@@!!!!!!!;;;;;;;;@---@...…………..:;;;;;;!@
------@@@!!!!!!!;;;;;;:::.@@......…..…...:;;;;;;;;;!@
------@@!!!!!!!!!;;:::::.............……..…...;;;;;;;;;;!@
------@@@!!!!!;::::::::…..دختر برفی…...;;;;;;;;;;!@
-------@@!!!!;;::::::::……........…..….…..;;;;;;:;!@
--------@@!!:;;::::::::...oo………..….…....;;;;;;!@
----------@!!!!;::::::::…......oo……………...:::@
------------!!!!!;:::::::::…........oo……....….@
--------------!!!;:::::::::::.……………….....@
-----------------!!!;;:::::::::.…..…….…..@
---------------------:::::::::::……..…@--oo------*
------------------------::::::::.…...@-------oo---***
---------------------------:::::.@------------- ooo*##
-----------------------------::;::--------------_##ooo###
------------------------------::----------**##########

¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤ (¯`•.•´¯) (¯`•.•´¯)
*`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´
¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤ ! •.¸¸.•´¯`•.¸¸.☆♡
★★★روزات برفی عزیزم★★★
¸.-´¸.-♥´¨) ¸.-♥¨)
(¸.-´ (¸.-` ♥♥´¨) ♥.-´¯`-.- ♥☆(◕‿◕)♡☆•.¸¸.•´¯`•.¸¸.✿
*`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´ ♡ ♡

نگین شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:08 ب.ظ http://ariai.blgosky.com

سلام شازده !!
تا اونجایی یادمه شازده کوچولو تو کتاباش انقدر تنبل نبود !!
تو از فروردین و عید هنوز آپ نکردی ؟
موفق باشی :دی
هوارتا بوسسسسس

سارا یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:58 ب.ظ http://sarasadr.blogfa.com/

میتونم تصور کنم آرشیوت رو تو چه مدت درست کردی

یاسمنگولا دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:28 ق.ظ

شهریار کوچولوی من سلام
دیگه از درووووووود های همیشگی خبری نیست
تا وقتی آپ نکنی دیگه قهر قهر قهر
شوخی زدم
ببین به خطر یاسی یه آپ کن بابا دلمون گرفت
مرسی که مثل همیشه به یادم بودی
مرسی بابت تبریک ها و نوشته های زیبات توی باکس نظراتم
تو خوبی ؟ چند تا ؟ امیدوارم هوار تا خوب باشب از شونصد تا
پونصد و شونصد تا دلم برات تنگ شده
واسه نوشته هات هم همینطور
نمی خوای بیای وبلاگم و یه خبر خوب بهم بدی؟
مثلا اینکه وبلاگت و آپ کردی؟
یالا دیگه ...
منتظرتما
قالم نزاریا
مگه دلت واسه درووووووود گفتنای من تنگ نشده؟
نکنه تو دیگه شهریار کوچولو نیستی ؟
نکنه تو هم مثل آدما بزرگ شدی؟

یاسمنگولا دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ق.ظ

دروووووووووووووووود
پیشاپیش روز پدر هفته مرد و پسر و جنس مذکر و از اینا مبارک[گل]
بدروووووووووووووووود
راستی شیطون تو کی قراره بابا بشی ؟ یا شایدم شدی ما خبر نداریم

محیا دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام! من محیام ابجی بخلوز
شما چرا دیگه آپ نمیکنین ): ؟؟؟؟
حیف نیس؟؟؟؟

هدی جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:08 ب.ظ http://hoda210.blogsky.com

~~~. . . ’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-,
. |. . . . . . . . . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-,
. ’,. . .. . .. .. ... . . .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’
.. ’~-,. . . . . . . . . . . . .. |. |. . . . . . . . . /
. . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. /
. . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. /
. . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’
. . . . . .. . . . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. ’-,
. . . . . . . . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’,
. . . . . . . . .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. /
. . . . . . . . .. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’
. . . . . . ... .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’
. . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’
. آپم بییییییییییییییییا. . . . . . . . . |’’. . . ~’,-,
. . . . . . . . . . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-,
. . . . . . . . . . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. )
. . . . . . . . . . . . . .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’""
. . . . . . . . . . . . .. /. ~’. . . . . . . . . .. )_,,_
. . . . . . . . . . . . .. |. آپم بییییییییییا }__""~,
. . . . . . . . . . . . .. ,_. . . . . . . _,,,--~’¯.. ¯’~,
. . . . . . . . . . . . . . . ’~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. ’-,
. . . . . . . . . . . . . . . . . .. .. ’~-,,__. . .. _,),--"

لو لو یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:00 ب.ظ http://lool00.blogsky.com

سلام

عوض شدم؟؟؟

(اصولامن عادت ندارم برم تو وبلاگیو بگم که آهای فلانی من به روزم )

اینو من نگرفتم :(بیشتر توضیح بده )

اگه بخوای این جوری پیش بری ..... !(به جای ..... ,جمله مورد نظر را قرار دهید)حالا ببین کی گفتم

اون برنامه که دوسش داشتم و یهویی تعطیل شد هم دلیلشو فهمیدم به خاطر آه دل تو هم نبوده

بدرود سینا شهریار جانه کوچولو


ساغری چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:01 ق.ظ http://www.saghariii.com

شما که از من هم کم کار تری

یاسمنگولا پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:03 ب.ظ

اول از همه سلام عزیییییییییییییییییییزم
مرسی بابت تبریکاتت و جیغ و هورا
دوم از همه اومدم دهوا بزنم تو رو
به خدا من دیگه دارم دون دون می شم از بس اومدم اینجا حرص خوردم ... چراااااااااااااااااااااااااااااااا؟
آخه چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟
چرااااااااااااااااااااااااااا؟
خودم و تکه تکه میکنم از دست تو لجباز
پسر گلم بیا آپ حکن اینقدر جیگر مادر بزرگت و خون نکن
دم پیری منو سکته نده
میفتم میمیرم خونم میفته گردنتا
از من گفتن

لو لو جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:26 ق.ظ http://lool00.blogsky.com

سلام
مرسی که دلداری میدی

پسر تو نمی خوای یه چیزه جدید تو این وبلاگت بنویسی
بابا بنویس دیگههههههه

ماهی خانوم شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:48 ق.ظ http://mahinameh.blogsky.com

سلام!
سالی یک بار آپ می کنی؟!!!
کوتاه بیا رفیق!
منتظریم!
شاد باشی

دختر نارنج و ترنج شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:09 ق.ظ http://toranjbanoo.blgosky.com/

سلام شهریار کوچولو،
خوبی؟ ممنونم که به من سر زدی. اما گویا خیلی وقته که مطلبی توی وبلاگت نگذاشتی.. هرچند خیلی دیره اما به خاطر پدرت تسلیت من رو بپذیر. پس هم دردیم. اما درد من خیلی کهنه تره.. ده سال ازش گذشته. درهر حال که به نظر من این دردیه که هرگز کهنه نخواهد شد.
امیدوارم بقیه افراد خانواده سلامت باشند و همه تون شاد باشید.
باز هم ممنونم از دیدارت.. و خوشحال.

دختر نارنج و ترنج یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:31 ق.ظ http://toranjbanoo.blgosky.com/

سلام دوباره،
خوشحالم که من اشتباه برداشت کردم و نوشته ت کاملا تخیلی بود. انشالله که خدا تو رو حفظ کنه و پدر و مادرت رو هم برای تو.... ممنونم از این که به من سر می زنی. خوشحالم از این که دوست خوبی مثل تو دارم.
سلام منو به گل سرخ اخترکت برسون..........

... سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:58 ب.ظ

سلام.
امیدوارم منو بشناسی. من مثل همیشه نظری نمیدم.
اگه بگم که خیلی تلخه واقعاْ بی انصافیه چون نمیتونم درک کنم که تو چه شرایتی شعرات نوشتی.
اگه بگم خوشم اومد از یه بابت درسته (چون می تونی شعر بگی و این از نظر من فوق العاده است که یکی بتونه اینجوری خودشو تو شعراش پنهن کنه. کاریه که من اصلاْ نمی تونم انجامش بدم) ولی از یه بابت هم اشتباهه (چون من به این اعتقاد دارم که نمیشه خوشم بیاد از چیزی که باعث میشه ناراحتیهام یادم بیاد )
فقط یه سوال؟
شما واقعا به آخرین جمله تو شعر «سال نو» اعتقاد دارید؟
یعنی واقعا از اعماق قلبتون گفتینش؟
ممنون که ازم خواستید آرشیو شعرای «شهریار کوچولو» را ببینم. هنوز چندتاش مونده که نخوندم.
امیدوارم که اونا به این شدت غمگین نباشن چون حالتون رو میگیرم اگه بازم ناراحت بشم . شوخی کردم. ناراحت نشیدا.
راستی اینم جزو عقایدمه که ناراحتیام مال خودمه خودم بوجودشون آوردم نباید کسی رو توشون شزیک کنم. مخصوصاْ وقتی اون کس خیلی بهم نزدیک نباشه.
باز هم مرسی.

خود ناکسش چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:31 ق.ظ


حالم بهم می خوره

یاسمنگولا پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:37 ب.ظ http://yasmangoolqbad.blogsky.com

دروووووووووووووووووووود بر پسر گلم
این بی تربیت بالایی کیه؟
شهریاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار یه سال گذشت...!!!! نمی خوای آپ کنی؟
منو تصور کن در حال ریش ریش شدن و تکه تکه کردن خودم
آخرشش دق می کنم از دست تو
پسر تو سرت چی میگذره؟ ای کاش می دونستم
سال نو مباااااااااااااااااااااااااارررررررررررررررررررک
گرچه این جملات همشون از روی عادته
بیای وبلاگ خودم دست کمی از خودت ندارم
I wish u a year, white as milk, soft as silk, sweet as honey and full of money

یاسمنگولا سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:12 ق.ظ

درووووووووووووووووووووود اود اود اود اود ایتس ایتس دوپس دوپس
احوال پسرم؟
نام تو هر چه که باشد .... باشد ... تو شهریار کوچولوی خودمی
می بینم که آپ کردی .... درود ریتمیک بالا رو به افتخار آپ کردنت رفتم بالا
بیا ببین یاسمنگولا چی کرده؟
به افتخارت فتوی که هیچی... انقلاب به پا می کنیم
ای الهی سیارت پر از شکلات خارجی بشه ... همه رو بیاری من بخورم ...

یاسمنگولا سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:12 ق.ظ

راستی دستت مرسی بابت نظرات بی نظیرت
عجله دارم و الا جبران می کردم

لولو خانوم شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:16 ب.ظ http://lool00.blogsky.com

ببببببببببببببببببببببببببببببببببه آقا سینا شهریاره کوچکی که بزرگ شده
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآاا
(منم تعجب خیلی(چون که بالاخره آپ کردی )
چه خبر باباااااااااااا ای ول مرام ای ول مرام
جون داداش خیلی خوشحالم کردی
اصلن فکرنمی کردم منو یادت باشه
اوکی یه درس سه واحدیمو حذف می کنم
آره بابا نکبت ایکبیری لیاقت خوشگل خانومی مثل منو نداشت
ولی نه خداییش بیشتر از بقیه ی پسرای زندگیم دوسش داشتم اخه سینا تو که نمی دونی خیلی باهال بود
اه اه اصلن گوره امواتش ....(صلوات) چرا یادم انداختیش
نه واسه حرفت شاکس نشدم
ولی باشه کمک خواستم حتمن میام سراغت
بازم میگم خیلی خوشحالم کردی
ای ول داری به مولا
عزت زیاد
فعلن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد