شهریار کوچولو

گاهی وقتا خیلی زود دیر می شه ! برای همینه که دیر می فهمی خیلی زود دیر شده !

شهریار کوچولو

گاهی وقتا خیلی زود دیر می شه ! برای همینه که دیر می فهمی خیلی زود دیر شده !

کجا !؟ چرا ؟

اگه روزی , روزگاری به اخترک من سر زدین

و کل اخترک منو زیرو زو کردین برای پیدا کردن من ....

یا بعد کلی آگهی دادن تو تمام کهکشان دیدین که از من خبری نیست ...

نکه فکر کنید که اتفاقی افتاده برام ....

یا پاک بی خیال همه چیز شدم...

یا که امتحانای ترمم شروع شده ....!

آخه میدونید تاره گی ها گلم ازم پرسید :

شهریار کوچولو چرا همش تو فکری و به من و اخترک ات مثل قدیما نمیرسی ؟

منم تنها کاری که کردم این بود که سرمو پایین انداختم و خجالت کشیدم !

نه به خاطر تو فکر بودن یا نرسیدن به اخترک.بلکه به خاطر این که یادم رفته بود مسئول گلمم.

اما ....!

اما من که مخصوصا بی توجهی نکرده بودم .

قبل تر ها فقط من بودم و اخترکم ولی حالا...

ولی حالا یه گل داره پیش من زندگی میکنه ! مسئولیت زندگی گلم به پای منه وهمینه که باعث

شده من یکم بی مسئولیت بشم.

تازه حالا من کمکم دارم می شم شهریار کوچولوی بزرگ ...

خود اسمش کلی انرژی و فکر ازم میگیره چه برسه به کاراش.

من هیچ کدوم از این حرفامو به گلم نزدم .بعد ها هم نخواهم رد .چون ممکنه دل نازک گلم

بشکنه.

ولی کاشکه ... کاشکه گلمم منو درک کنه و زیاد با حرفاش منو نرنجونه !

 

نظرات 9 + ارسال نظر
بخلوز یکشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:25 ب.ظ

مسخره...
از دست تو و این وبلاگت...
غذا رو سوزوندم...
الانم بابام داره غر میزنه...
بهم (شایدم به تو) میگه:

مسخره

[ بدون نام ] یکشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:29 ب.ظ

راستی...
شهریار کوچولویی که من خوندمش اینجوری نبود...
یعنی هر علتی (حتی سفر) حواسشو پرت نمیکرد...

شهریار باش ؛)

بخلوز یکشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ب.ظ

راستی

سلام



این قبلی هم ماله منه ها

[ بدون نام ] یکشنبه 3 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:07 ب.ظ

ساده ای
و سادگی ات از دل نگرانت هویداست!

یاسمنگولا یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:53 ق.ظ http://yasmangoolabad.blogsky.com

دروود عزیزم
مطمئن باش گلکت دلش نمی خواد تو رو برنجونه
اما گاهی اوقات
باید خودش رو یه جوری خالی کنه
کجا بهتر از تو
که اونو خوبتر از بقیه می فهمی
بدرووود

شباهنگ چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:41 ب.ظ

امروز ۱۰ مرداد
رشت ..... یکسان شده با خاک

سارا چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:53 ق.ظ

سارا چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:55 ق.ظ

مباد آ دم دم که عود تار و پودت
نسوزد در هوای آشنایی

سارا چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:56 ق.ظ

هه... مباد آندم که ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد