شهریار کوچولو

گاهی وقتا خیلی زود دیر می شه ! برای همینه که دیر می فهمی خیلی زود دیر شده !

شهریار کوچولو

گاهی وقتا خیلی زود دیر می شه ! برای همینه که دیر می فهمی خیلی زود دیر شده !

بدرود

دارم اخترکم رو ترک میکنم

نمیخوام شازده کوچولوی اخترکی باشم که گلش مدتهاست پژمرده

می خوام برم،نه به دنبال یه گل یا یه اخترک یا  ......

فقط می خوام ازین اخترک برم

........................................

پ ن : دوس دارم یه جای دیگه بنویسم،جایی که کسی منو نشناسه

نظرات 4 + ارسال نظر
نیم من جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ق.ظ http://n-toranj.blogsky.com/

dیه وقتایی وارد یه جایی می شی حس می کنی قبلا اونجا بودی
قبلا این اتفاقا واسه ت افتاده
الان که اومدم اینجا می گم چقدر آشناست
شاید به خاطر اسم شه
نمی دونم واقعا می ری یا نه
اگه نرفتی خبرم کن بیام بخونمت
حس خوبی بهم داد
به هر حال اون حسی که از غریبگی می خوای بگیری رو بهم نمی زنم
چون غریبه ام

123 دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ق.ظ

امتحان میکنیم

محبوب سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ق.ظ http://mahboob-mahboob.blogsky.com

درووووووووووووود دوسی
خیلی ناراحت شدم اومدم دیدم رفتی
من یاسمنگولام
منو یادت میاد؟
اگه از این ورا رد شدی بهم سر بزن و آدرس جدیدتو بده
خیلی دلم واسه دوستای قدیمیم تنگ شده
منم از نو ساختم

محبوب چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ب.ظ

سینا جان نمیخوای آدرس جدید به ما بدی؟؟؟؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد